Reklamation

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb. Når du handler på serviceit.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er mangler ved din vare. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvordan reklamerer jeg?

Ønsker du at reklamere over et produkt, skal du kontakte Kundeservice på info@serviceit.dk. Send os gerne et billede af produktet sammen med beskrivelsen af fejlen. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Sidebar

Brug for en hurtig reparation?

Intet problem er for stort eller småt. Har du for eksempel problemer med opsætningen af dit mailprogram, MitID eller din internet browser, så tag kontakt til os – vi er her for at hjælpe, og vi er altid lyttende, når du søger PC hjælp i Helsinge. Hvis problemet kræver en computer reparation, kan du læse mere her, ellers er du altid velkommen
til at ringe til os på +45 61 61 71 71.

ServiceIT – Vi hjælper dig.

Kontakt os omkring reparation